יועצת זוגית שילבה את הצחוק ככלי טיפולי בסדנא שלה וקיבלה תוצאות מדהימות! כמובטח…

בזכותה הצלחתי  לשחרר. לצחוק. לאהוב.

זהו זה קרה. ממש לנגד עיני. זכיתי לראות אותה מביאה את הרעיון שלה לידי מימוש. איזו תחושה נפלאה. ממש תחושת גאווה של "אימא" שבעת רצון ומלאת סיפוק ונחת מ"ילדתה" שהגשימה חלום.

בסוף חודש אוגוסט, זה רק היה בגדר רעיון. אפוף בהרבה מיסתורין. מלווה אפילו גם קצת בספקות. אולם, לאט לאט היא החלה לפזר רמזים בשטח והבנתי שזה רוחש ומתרחש מתחת לפני האדמה ולאט לאט רוקם עור וגידים. שבוע שעבר היא יצאה עם זה לעולם. בלידה כל כך טבעית. והרך הנולד..ממממ….ממש ללקק את האצבעות.

כל כך התרגשתי עבורה, כי היא יצרה במו ידיה ההזדמנות מופלאה לנשים (ואני ביניהן) – לשחרר, לצחוק, לאהוב.

תוהים על מה אני מדברת ?

אז ככה. מדובר באישה מיוחדת ומעוררת השראה. שעושה מסע מרתק של התפתחות אישית, מקצועית ועסקית. אישה נמרצת ואמיצה שעזבה את המוכר הידוע והנוח (וגם מתגמל נאות) לטובת הגשמת חזון והשארת חותם משמעותי בעולם. אני שמחה להציג בפניכם את שירי לופוביץ.(מנכ"לית, "רוצים השניים"). בוגרת קורס יסודות יוגה צחוק ככלי טיפולי.

את שירי "פגשתי" לראשונה דרך הבלוג שהיא כתבה באחד האתרים להתפתחות אישית. בפוסטים שירי תיעדה בגילוי לב את המסע האישי שלה על עזיבת קריירה מפוארת בתחום ההייטק לטובת שינוי מבורך והגשמת חלום אישי. עד לפני כמה חודשים שירי הייתה רק דמות וירטואלית דמיונית ולא מוכרת.  אך היקום בדרכו הקסומה זימן ביננו פגישה פנים אל מול פנים. מאז דרכנו הצטלבו מספר פעמים בפורומים להתפתחות אישית ועסקית.

לפני נגלתה אישה אנרגטית, עסיסית, חייכנית, מלאת תשוקה לחיים. באחת הפגישות שירי הצטרפה אלי לארוחת צהריים ושיתפה אותי שעם סיום הלימודים בתחום הייעוץ הזוגי,  היא רוצה לעזור לאנשים להתגבר על חסמים אירוטיים ולסייע להם להחזיר את התשוקה והחושניות לזוגיות. היא סיפרה לי שהיא מחפשת "כלי משמעותי" לשילוב בארגז הכלים שלה.  משהו שיוכל לשחרר אנשים בצורה מהירה ויעילה מן החסמים שלהם ויאפשר להם להתגבר על העכבות שלהם ולחיות חיי מין מהנים, מספקים ומלאי תשוקה.

החיפוש הזה הוביל את שירי אל מפגש חשיפה שערכתי בקיץ האחרון לקראת פתיחת המחזור הראשון של קורס יסודות יוגה צחוק ככלי טיפולי. בתום המפגש, לאחר ששירי חוותה את עוצמת הכלי והיכולת שלו לחולל שינוי מיידי אצל מטופלים, היא נרשמה לקורס ללא כל היסוס.

במהלך הקורס לשירי עצמה הייתה הזדמנות לעבוד על האתגרים שלה כיועצת זוגית ואשת עסקים בתחילת דרכה. שירי הופתעה לגלות והוקסמה מהיכולת של הצחוק לעזור לה עצמה להתגבר על הפחדים והחסמים. היא מיד השתכנעה והבינה שיש לה ביד כלי מנצח ושהיא מצאה ב-ד-י-ו-ק את מה שהיא חיפשה. וכך היא מספרת בעדותה ביום האחרון של הקורס:

מהכוח אל הפועל

מיד בתום הקורס שירי החלה לפעול בקדחתנות להוצאת הרעיון שלה מהכוח אל הפועל. כשעל הפרק הפקת סמינר ייחודי לנשים שנקרא – מ"תסכול לחושניות".

הכלים המעשיים והטכניקות ששירי קיבלה על שימוש בצחוק לשחרור חסמים, תקיעויות וכדומה לרבות כל החומר המקצועי הנלווה ש"היה ארוז בצורה מופלאה רק לקחת ולהשתמש" (כך היא אומרת) איפשרו לה לשלב את הצחוק ככלי חווייתי ועוצמתי בסמינר שלה. והתגובות של המשתתפות בסמינר הראשון רק חיזקו את התרומה המשמעותית שהייתה לצחוק בתהליך השלם.

אתמול שירי כתבה לי: "80% ממשתתפות הסדנא העידו כי החלק של הצחוק היה בעבורן אחד הגורמים הכי משמעותיים בסדנא".

מהצצה קצרה לדף של הסמינר באתר של שירי התרגשתי מאד לקרוא את המשובים הראשונים שהיא קיבלה. אלו  רק מחזקים את היתרונות של שילוב הצחוק בתהליכים טיפוליים פרטניים או קבוצתיים.

כךכתבו לשירי משתתפות הסמינר:

"השימוש ביוגה צחוק היה מעולה, איפשר להתמודד עם נושאים עמוקים ומביכים בדרך מהנה ומאד מקרבת. יצאתי עם החלטה ברורה לגבי מה שאני רוצה לשפר…"

"במהלך היום חוויתי דברים שעזרו לי למקד את תמונת העולם העתידית שלי בבהירות גדולה."

"חוויתי בסדנא בעיקר את הקסם המופלא שבהתחברות אל הגרעין העצמי שבתוכי, שהביא אותי למקום של אהבה וקירבה אל עצמי. למדתי שוב ומזווית נוספת ומפתיעה על השחרור והחופש שמתלווים אל 'החזרה וההתחברות אל עצמי'."

שירי הצליחה בדרכה המיוחדת לשלב את היוגה צחוק ככלי לטיפול בחסמים אירוטיים ולהתגברות על האמונות המגבילות נשים בתחום. היא עשתה זו בדרך חווייתית נעימה וקלילה שאיפשרה למשתתפות הסמינר לחוות שחרור מכל מה שמעיק, מציק, מערפל, מתסכל.

והתוצאות מדברות בעד עצמן. לאחר שנשים שיחררו את החסמים והעכבות בעזרת צחוק ומשחק – הופיעו בהירות, מיקוד, יכולת לקבל החלטה, נחישות ליישם, אהבה, קבלה עצמית, אינטימיות ועוד.

תוצאות מובטחות !

כל אלה (בהירות, מיקוד, קבלת החלטות, יישום, קבלה עצמית, קרבה ועוד) הופיעו לא סתם וגם לא במקרה.  זה בדיוק מה שקורה לאנשים אחרי שהם משתחררים דרך הצחוק.

אפשר לומר, שהתוצאות הללו מובטחות לכל מי שעושה שימוש בצחוק בתוך מסגרת טיפולית.

אני מזמינה אותך לבוא למפגש חשיפה ביום חמישי ה-25.11.10 ולגלות באופן אישי כיצד ניתן לשלב את הצחוק בעבודה הטיפולית שלך על מנת לקבל תוצאות יעילות במהירות שלא ידעת קודם !

והחדשות הטובות, הנאה צרופה מובטחת גם לך כמטפל !

לפרטים והרשמה לחצו כאן:

http://www.laughtertherapy.co.il/introduction-workshop

שלכם בברכה מחוייכת,

נילי דור האלה



תגובות

יועצת זוגית שילבה את הצחוק ככלי טיפולי בסדנא שלה וקיבלה תוצאות מדהימות! כמובטח… — 4 תגובות

  1. היי נילי יקרה,
    פוסט מרגש, והפעם בשבילי המרגש הוא שמעבר ללימוד העצמי על הצחוק והשימוש בכלי הזה, אפשר להעביר את החוויה לאחרים מיתוך החוויה האישית.
    כך אני הייתי זאת שלמדה את הכלים ועל השימוש בצחוק ויכולתי להעביר את ההשפעה של השימוש בכלי הזה גם לבת שלי, שבעצם נהנתה מהתוצאות של השימוש בכלי הזה בלי לדעת שום דבר מעבר ללצחוק. השימוש בצחוק פשוט סוחף והתוצאות של הצחוק מדברות בעד עצמן. אני ידעתי על בשרי את היעילות של הצחוק, סחפתי את הילדה אחרי, מן הסתם הצחוק מדבק… והיא רק צחקה אבל ההחלמה שלה מהניתוח הייתה קלה ביותר וממש ממש קצרה משמעותית בהשוואה לניתוחים הקודמים…
    חיבוק ותודות,
    שלך – אורנה

  2. היי אורנה יקרה
    אכן, את מסוג הלקוחות שבהחלט מעבירה זאת באדיקות הלאה ובהצלחה רבה. בחוויה שלי מולך זה סוג של העברה בינדורית מן הסוג החיובי ביותר. את מה שאת למדת בחייך הצלחת להנחיל הלאה גם לבת שלך ולשאר בני המשפחה כפי שאת מספרת לי.
    כולי תקווה שעוד ועוד מטופלים ינהגו כמוך.
    החלום הגדול שלי זה שעוד מטפלים יכירו בחשיבות הכלי ויבואו ללמוד אותו כדי להעביר הלאה ולהטיב עם חייהם של המטופלים שלהם (וגם שלהם עצמם).
    חיבוק
    נילי

  3. נילי יקרה,
    תודה רבה על הפירגון הרב והתמיכה.
    ובמיוחד תודה על כל הידע החשוב שקיבלתי ממך, ועל האופן בו היה ארוז ומוגש, שאיפשר לי לקחת אותו בקלות ולבנות סביבו את הסדנא המיוחדת שלי.
    חיבוק,
    שירי.

  4. לשירי היקרה,
    תודה רבה על המשוב המרגש. אני כל כך שמחה לגלות שהידע והכלים שקיבלת (ועדיין מקבלת כחלק מהליווי של אחרי הקורס) אכן סייעו וממשיכים לסייע לך.
    אין דבר שיותר מרגש אותי מתלמידים כמוך, שלוקחים את מה שניתן להם ומיישמים מהר בפועל וכבר מקבלים תוצאות נהדרות!
    מחזקת את ידייך !
    חיבוק
    שלך
    נילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *