מגיעה לך מתנה ממני

שלום רב,

בימים האחרונים נשאלתי, לאן נעלמתי, הסירו דאגה מליבכם, האדמה לא בלעה אותי, אני חיה נושמת ו"בועטת" כמו שאומרים, פשוט עברתי קצת מאחורי הקלעים כדי להכין לכם שנה מופלאה מלאת הפתעות מתנות מוצרים ושירותים משופרים ומשודרגים, אחרי שקראתי את המשובים והקשבתי לבקשות שלכם שהגיעו אלי במהלך כל השנה הקודמת.

כמו שנאמר, ממש כדאי לחכות לבאות.

הקדשתי המון מחשבה לפנייה חוזרת של הלקוחות שהשתתפו בסדנאות שלי שביקשו "לקחת אותי הביתה" בתום הסדנא, או שתהו מדוע עדיין אין דיסק של צחוקים שלי שיוכלו לרכוש ממני ולהמשיך להאזין לצחוק המתגלגל שלי ולתרגל גם מחוץ לסדנא.

הקשבתי ואני מתכננת להפיק מוצרים ושירותים חדשים ומפתיעים שיעניקו לכם הזדמנות לעשות דברים פשוטים וקלים ויחד עם זאת בעלי עוצמה שישפיעו לטובה על החיים שלכם ויהפכו כל יום ליום שראוי לחיות אותו היטב !

אז..כמו שאמרתי שווה לקרוא את הדיוורים הבאים שלי בעיון כי מחכות לכם מגוון הפתעות.

לאור השקת מוצרים חדשים אנחנו נצא במבצעים יוצאי דופן מוגבלים בזמן ובכמות אז באמת שווה לקרוא כל מייל עד הסוף שלא תגידו לא ראיתי, לא שמעתי, אופס פיספסתי….

אז הנה המתנה הצוחקת הראשונה שלי לשנת 2010 – בחינם !

אבל קודם קצת רקע…היופי בחיים הללו, זה כשאנחנו נדיבים ומעניקים לעולם, העולם נדיב ומעניק לנו בחזרה. מעבר לתחושה הטובה של הנותן והמקבל – תמיד יש ערך מוסף. כך קרה לי בחודש שעבר.

פגשתי קסם של אדם – ברק דנין. הכרתי את ברק כשהיה נער צעיר…חברתי מורית (אחותו) גייסה אותו לצלם אירוע שהפקתי בשנת 1995 במסגרת תפקידי כמנכ"לית של ארגון הגג של כל מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בארץ. הנער הזה היה כבר אז מאד מוכשר. בינתיים האיש גדל, והפך להיות תותח על בתחום מאד ייחודי. בדצמבר האחרון הייתה לנו הזכות לשהות יחד שלושה ימים במסגרת כנס לאנשי עסקים.

ברק שישב לידי ושמע אותי גואה בצחוק קיבל השראה ושילב בין המומחיות שלי לצחוק את עצמי לדעת ובין המומחיות הוירטואלית והוירטואוזיות שלו – והעניק לי מתנה יוצאת דופן שאתם תוכלו ליהנות ממנה גם !

אתם מוזמנים להתענג על צלילי הצחוק שלי בעמוד הייחודי שברק יצר במיוחד עבורכם:

http://bit.ly/imlaughing

נהניתם, העבירו הלאה לחברים – הם יודו לכם על כך !

צחקתם – ורוצים עוד ?

אז ככה זה נראה מאחורי הקלעים בזמן שברק מקליט אותי ו"משכיב אותי מצחוק" – לחצו על התמונה וצפו בסרטון להנאתם המלאה !

at barak behind the scene

רוצים ללמוד איך גם אתם יכולים לצחוק ככה ?

זה כבר מצריך הגעה לסדנא שלי – וזה קורה הפעם ב-19.1.10 בקרית טבעון !

כן, נילי אני רוצה ללמוד לצחוק ככה ! תירשמי אותי לסדנא עכשיו !

שלוש שעות של צחוק שהולכים לשנות את תפיסת החיים שלכם ואת היכולת שלכם להתמודד בדרך מטיבה יותר במצבים מאתגרים בחיים.

הנה מה שכותבת לנו נורית כהן שהשתתפה בסדנא לפני עשרה ימים:

המטרה שלי היתה לשחרר מכאוב די התפלאתי ממה שיצא לי כי זה משהו שלא תכננתי על זה אף פעם לא ממש דיברתי סגרתי אותו עמוק בפנים ,למעשה הוא עלה עד אשר אחת המשתתפות דיברה על הפלה שעברה והכאב הזה של איבוד לפת אותי בעוצמה כזו גדולה ועד שרשות הדיבור הגיעה אלי גמלה בי ההחלטה לדבר על זה ולשחרר את העוצמה לכל הפחות ואת זה השגתי וכי אפשר היה אחרת. מה שנפלא בעיני זה הצחוק המדבק שלך ואחריו תכף מגיע הרוך שלך המבט החם השמחה הטהורה שעוטפת כבר מהרגע הראשון שפוגשים אותך,ואם כל זה לא מספיק אזי בתור קצפת מקבלים את המלים את התוכן המדהים של הסדנה שאלו אם את עושה כל פעם אותו דבר אז מה הטעם ללכת כל הזמן, הייתה זו לי הפעם השנייה ואני רוצה לומר למי שחשב שזה אותו דבר עד כמה הוא טועה הרי אפילו אם נצמדת לכללים מסוימים הרי התכנים השתנו כי האנשים היו שונים הכאב היה שונה, כי את דינמית ורב-גוונית כל כך. אכן הייתה זו סדנה מוכרת מצד אחד ומאידך שונה לחלוטין והדובדבן היה תחושת החופש שבצחוק מה שלא חוויתי בסדנא הראשונה להתנהג בלי לחשוב מה יגידו האחרים לצחוק עד כאב מכל הלב והנשמה לפעמים היה זה צחוק שהחליף את מקום הבכי והבכי בא אחרי הצחוק בכי שקט משחרר ועכשיו אני יודעת שאני אחרי אותו כאב.  לשמר את מה שמייחד אותך זה לא קשה את הנתינה העצומה שלך את השיתוף שלך מה שנקרא סיפור סינדרלה ואת העבר שלך אני חושבת שזה אחד מהדברים שעזרו לי בכל אופן להיפתח, החופשיות בה ביטאת כאב עצום שעברת ושרדת בעזרת הצחוק. נורית כהן, בעלת עסק לייצור בצקי סוכר

כן, נילי תרשמי אותי לסדנא עכשיו !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אז שוב תודות לברק ומי שמתעניין במה שהאיש המוכשר הזה יודע לעשות הנה כמה מילים על ברק:

ברק דנין

כבר מעל 11 שנים בתחום ממשק המשתמש (UI) באופן מקצועי, ונהנה מכל רגע. עוסק במחשבים כתחביב מגיל 10, מאז עברו כבר יותר מ-26 שנים. מביא אהבה גדולה לאנשים ודאגה לקשיים שלהם עם אתרים ועם מוצרי תוכנה. כיום מלמד ועובד בתחומים של חוויית משתמש (UX), ממשק משתמש (UI) ושמישות (Usability).

כותב את הבלוג "פשוט. שימושי" – על אנשים, מחשבים והמסכים שביניהם.

רוצים לדעת עוד?

http://www.uniqui.co.il

מאחלת לכולנו שנת 2010 צוחקת כל הדרך אל מימוש החלומות,

שלכם

נילי דור האלה
מומחית מס. 1 לתרפייה ואימון צחוק


תגובות

מגיעה לך מתנה ממני — 2 תגובות

  1. נילי יקרה,
    תודה על המתנה הצוחקת, בהחלט נותנת הרגשה טובה וכמובן הצחוק שלך סוחף ומדבק.
    ובאשר לקבלה ונתינה, אילו הם שני מרכיבים של עוד מעגל של חיים,
    מי שנותן גם מקבל ומי שמקבל גם נותן, והכל עובד במעגלים.
    צריך לדעת לתת וצריך גם לדעת לקבל ושניהם לא מובנים מאליהם.
    תודה על הכל, על הנתינה וההשקעה והמאמצים שאת עושה, מחמם את הלב.
    שלך – אורנה

  2. תודה רבה אורנה.
    כפי שידוע המילה "נתנ" נראית בדיוק אותו דבר מכל כיוון שקוראים אותה.
    כי הנותן גם מקבל 🙂
    המשך שבוע נפלא
    נילי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *