האם נמאס לכם שהחיים מנהלים אתכם ? בשנת 2010 זה כבר לא חייב להיות ככה…

שלום רב,

אנחנו עומדים לפני סיומה של השנה האזרחית ועבורי זה זמן טוב להתבונן על השנה החולפת להבין מה עבר עלי ובעיקר לקבל החלטות לגבי המשך דרכי בעולם הזה.

למרות שאני ידועה כמבייצת רעיונות ללא הפסקה וגם כמי שנמצאת ברמת עשייה ויישום מאד גבוהים, זו פעם ראשונה השנה, שהתחוור לי, שלמעשה מעולם לא ישבתי ותכננתי את חיי.

אגב, זה לא ממש מפתיע, מעטים האנשים היושבים ומתכננים את חייהם.

יחד עם זאת, היו דברים רבים שרציתי להשיג בחיי וגם דברים רבים שהשגתי (ממה שרציתי) אבל לא הייתה לי מעולם תוכנית מסודרת שתוביל אותי לאותם יעדים או מטרות. בשנים האחרונות, במיוחד, בעודי ממוקדת על דבר אחד, שכחתי שיש עוד כמה וכמה תחומים בחיים שאם אני רוצה שייראו אחרת או יניבו תוצאות אחרות כדאי לתת על כך את הדעת.

אני מאמינה שהמוח שלי היה מכוונן לרצונותיי ולכן גם השגתי דברים בעבר. אך, אם זה קרה ככה ללא הרבה מאמץ, תארו לעצמכם מה היה קורה אם הייתה בחירה, קבלת החלטות, הכנת תוכנית מסודרת, לקיחת אחריות, ביצוע המשימות בדרך להשגת אותם יעדים, עריכת מעקב אחר התוצאות ומדידתן ?

אני בטוחה היום יותר מתמיד שקיימת עבורי האפשרות להשיג הרבה יותר אם רק תהיה לי "תוכנית עבודה" מסודרת בכל תחומי החיים.

חלקכם יודעים מתוך הכתיבה שלי, שהעשור האחרון היה רצוף מכשולים, אתגרים ומשברים כמעט בכל תחום בחיי. נפלתי וקמתי, חטפתי על הראש והרמתי אותו שוב ושוב. האירועים החיצוניים לא פעם הסיתו את תשומת ליבי ויצאתי מ"המרכז" שלי. ה"מכות" לא פסחו על אף תחום בחיי, ובעוד אני מתאוששת מאירוע אחד הופ הופיע לו האירוע המטלטל הבא. כן כן, נסיבות החיים ניערו וניהלו אותי היטב. במקום שאני אתפוס את המושכות ואנהל את חיי כראות עיני למרות הכל ואף על פי כן…

אמנם ניחנתי בכישורים מיוחדים להפוך לימון ללימונדה ונאחס לנכס ולראות הזדמנות במשבר ובעיקר לצחוק עם האתגרים והמשברים על מנת להתגבר עליהם ולהמשיך בחיי…אבל זה כשלעצמו אינו מספיק – עכשיו הגיע רגע האמת כי החלטתי לקחת את החיים שלי לרמה הגבוהה הבאה וזה מחייב כבר נקיטת גישה אחרת.

זוהי התובנה הכי גדולה מהשנה החולפת. השנה האחרונה בהחלט הייתה מאד משמעותית עבורי – אם תרצו נקודת מפנה אמיתית.

אני מתבוננת על כל תחומי החיים (בשונה מהעבר בו הייתי ממוקדת אך ורק בתחום אחד), ואני בוחרת ומחליטה מה אני רוצה שיקרה בכל תחום ותחום ומחוייבת לקחת אחריות ולפעול בהתאמה ולהצעיד את עצמי אל עבר המטרות הללו מתוך נחישות והתמדה.

היום אמר לי אחד המתאמנים שלי, תוך שהוא מצטט את דברי הרב קוק, שיהלומים וזהב נמצאים עמוק באדמה ולשם כך צריך להיכנס פנימה ולחפור כי הדברים הטובים באמת נסתרים מן העין…ונפוליון היל אמר, אל תרימו את הידיים מטר מן הזהב.

אז החלטתי שאני יוצאת לדרך להשגת כמה "יהלומים" משמעותיים והפעם בצורה סדורה ומתוכננת. ואני מוכנה לחפור ולחפור ולחפור (שפירושו עבורי לעשות וליישם לעשות וליישם עד שאגיע לשם) והפעם אני יודעת בדיוק מה אני מחפשת.

כתבתי תוכנית לשמונה תחומי חיים שונים ורשמתי שלושה דברים (מדידים) שאני רוצה להשיג בכל אחד מהם. באופן מפתיע זו פעם ראשונה בחיי הבוגרים שתחומים אחרים כיכבו לפני העסק. אחרי שהבנתי שהעסק אמור לשרת אותי ואת חיי ולא ההיפך ואכן כך יהיה !

אם גם אתם רוצים לקחת את מושכות חייכם בידיכם, ולגלות כיצד ניתן לצאת מהתקיעות, ממקום של חוסר שביעות רצון ותסכול, אולי אפילו שעמום, מהחששות הגדולים של מה יהיה אם תחליטו לחיות את החיים שאתם באמרת רוצים (אחרי הכל רב האנשים מפחדים מהצלחה ולא מכישלון…), להפסיק להיות מנוהלים ונשלטים ולהפוך להיות אדוני החיים והמציאות שאתם יוצרים, אני מזמינה אתכם לסדנא מיוחדת במינה לסיום השנה ופתיחתה של שנה חדשה.

בסדנא ייחודית זו:

1. תגלו את המתכון הפשוט שמנצח וממיס כל מכשול, אתגר או משבר !
2. תוכלו לזהות בבהירות איפה אתם עכשיו ואיפה תוכלו להיות !
3. תקבלו כלים מעשיים ויעילים להתגבר על חששות, תסכולים ודחיינות !
4. תשתחררו מתקיעות רגשית ומחשבתית ותוכלו לנוע בהנאה לעבר המטרות הנשגבות של חייכם !
5. תצטרפו לקבוצת אנשים שמחוייבים להפוך את החיים שלהם ליוצאי דופן ובעלי משמעות !
6. תזכו ללמוד ממומחית מס. 1 לתרפייה ואימון צחוק, שכל מה שאני מלמדת, למדתי על בשרי שלי מהחיים ומהשטח ולא מהספרים ומתיאוריות. אני יודעת שזה עובד !

בנוסף, בזכות אופי העבודה והמועד בו הסדנא מתקיימת (ערב השנה החדשה) – תהיו שיכורים מצחוק ולא מיין 🙂  ואפילו תקחו את הבאסה בסבבא, גם אם אין לכם את מי לנשק בחצות….

זוהי הזדמנות אחרונה לשנה זו, לרצות להחליט, לצחוק לעשות תוך כדי משחק והנאה צרופה.

נותרו מקומות ספורים והמחיר ממש מציאה…אז כדאי לנצל את ההזדמנות הזו לפני שלא יהיה מקום ולפני שהמחירים מתייקרים משמעותית בתחילת ינואר !

הסדנא מתקיימת ביום חמישי ה-31.12.09 בין השעות 20:00-23:00 במרכז יוגה הום בבני ציון

עלות לאדם: 250 ש"ח / לבני זוג 450 ש"ח

כן, נילי אני רוצה להירשם לסדנא עכשיו !

השתתפות מותנית בהרשמה ותשלום מראש ובמילוי ה. בריאות.
ההרשמה נסגרת ביום רביעי ה-30.12.09 או כשהסדנא מתמלאת.

אשמח ללוות אתכם בדרך ליצירת 2010 – כשנה המספקת והמחוייכת ביותר של חייכם !

בברכה,

נילי דור האלה
מומחית מס. 1 לתרפיה ואימון צחוק


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *